torsdag 10. juni 2010

Pinner og garn

Det har vært en ganske travel dag. Besøksdag for 1. klasse for lille prinsessen som begynner på skolen til høsten, overtid på jobben, grilling hos min søster avsluttet med en tur på Ikea:) Nå er jeg akkurat ferdig å bære alle varene opp til 4. etasje:)

Men jeg har likevel klart å skvise inn garn og pinneshopping i et allerede sprengt tidsskjema:)

Jeg kom meg en tur innom Annes garn og fikk kjøpt inn litt små knask.
Veldig koselig butikk hvor jeg får den hjelpen jeg trenger:)

5 kommentarer:

Vilma sa...

garnet du viser , har jeg engang hæklet et tæppe i , hvad skal du lave af dit?

Mirdiz sa...

Planen er å strikke et skjørt av Pandora garnet:) og hekle et englemaskesjal av Faerytale:)

Anonym sa...

Flotte farger =)
Spent på det skjørtet altså!

Mirdiz sa...

Takk:)
Kommer bilde så fort jeg har kommet skikkelig i gang:)

Siri @ Strikk og tøys sa...

Hei, takk for at du er med på min lille give away!

Ønsker deg en riktig god helg!