mandag 7. juni 2010

Flower Power Elefant

I helgen hadde min lillesøster lyst til å lære å strikke, og vi måtte da finne en enkel og grei oppskrift som hun  kunne begynne med. Valget falt på en Flower Power Elefant, og da hun begynte å strikke en slik måtte jeg bare gjøre det samme, de er jo så skjønne!
Selve strikkingen var gjort på et par timer, og vi brukte Rubin garn fra Sparkjøp på pinne nummer 3. Oppskriften har jeg funnet på denne siden, og jeg tror nok at det med tiden kommer til å bli flere fargerike elefanter i samlingen =)

5 kommentarer:

Veronica sa...

Så søte!!:)

Siren sa...

Artige! Jeg hadde aldri tippet at disse var enkle å lage:)

Linda sa...

Utrolig søt:-)

Meeka sa...

Tusen takk, var veldig gøy å strikke noe som var gjort på en kveld for en gangs skyld =)

Karin sa...

Kjempesøt - må nok strikke en slik...