lørdag 19. juni 2010

Pakke fra Epla.no:)

Idag fikk jeg pakke i posten! :)
Hadde bestilt meg disse 5 søte maskemarkørene fra glises kremmerhusEpla.no.

Synes de er så søte!! :)


Jeg har akkurat såvidt begynt på skjørtet mitt, jeg har valgt å lage det i to farger, inspirert av Lilas Stripie.

Har ikke sett noen varianter av dette skjørtet i 2 farger.. men jeg har gjort en del tilassninger for at det skal passe..
Litt usikker på om det blir bra tilslutt, har ikke kommet riktig langt nok til å se det ennå:)

Også har jeg også begynt å hekle grytekluten Presine a fiori, synes oppskriften er så nydelig:)



For noen dager siden fant jeg også et gammelt nøste i kisten min.. så prinsessen får seg et par sokker;)

Har brukt oppskriften Sokkar i 3-tråds garn fra Strikk til nøstebarn.
Men i tillegg har jeg lært å lage forsterket hel og firedelt tåfelling av Anne på Landet:)
Garnet er flerfarget garn fra Regia.

Håper du får en herlig helg:)

3 kommentarer:

Linda sa...

Utrolig fine maskemarkører. Sånne trenger jeg:-) Mange prosjekter på gang ser jeg:-) Gleder meg til å se skjørtet når det er ferdig!

Mirdiz sa...

Det finnes utrolig mange søte inne på epla.no:)

dilleDidi sa...

Har visst lest litt for fort her inne før... for de grytelappene du har begynt på var helt nydelig... sånne MÅ jeg jo bare lage... tenker julegaver nå;) er så gøy å få sånne ideer når man titter innom andre! Ha en strålende dag!