torsdag 8. desember 2011

Kitagenser!!

Min yngste søster ønsket seg genser til sin søte hund Kita og jeg kunne jo ikke si nei til det!!



Genseren er strikket etter dette mønsteret fra Garnstudio.

Kita er en japanske spisshund, hun blir ett år i april. Hun er en skikkelig kosehund! :)

Genseren er strikket i garnet Karisma fra Garnstudio det gikk det 2 nøster med rød og litt mer enn 1 nøste med hvitt. Den er strikket på pinne 3.5 i str. M.


Kita har MASSE pels, så jeg synes hun ser litt morsom ut med genseren på;)
Du kan se masse fine bilder av henne på bloggen til min søster:)



Her er en liten video min søster har laget av Kita med genseren på.

2 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Kjempe fin!!! Jeg har begynt på en slik en selv jeg, men får ikke blitt ferdig med den:( Men jeg har en liten gutt som burde hatt en slik genser.. Ble inspirert å strikke den ferdig jeg nå, når jeg så hvor fin din ble! Nydelig hund!

Jarle Heitmann sa...

Hei.

Vi i LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, skal i anledningen vår hjertelig hilsen- kampanje 8.2 - 8.3, ha en aktivitet vi kaller for "Strikk for hjertet". Målsetningen er å kle Norge med strikkede røde hjerter.

Kunne dere sende meg en e-post med e-postadressene deres? For jeg har mer info til dere og en utfordring.

mvh.

jarle.heitmann@lhl.no