lørdag 5. mars 2011

Tante for første gang!!

I begynnelsen av august skal jeg bli tante for første gang:)
Igår fikk vi vite at det kommer en liten jente, så nå har vi begynt med rosa forbredelser;)

Jeg begynte å strikke på denne buksen for over en mnd siden, men jeg strikket på den rosa kanten igår.


Mønsteret er fra Dalegarn Strikkedesign til baby, nr 210, mønster nummer 21001.
Jeg har strikket den i hvit og rosa babydaleull, men de grå stripene er Lanett fra Sandnes.
Den er strikket i str 6 mnd.
Var egentlig for lite med ett nøste grått, som dere ser så går ikke de grå stripene helt opp til fellingen til armene, men jeg synes det ble fint likevel:)
Jeg strikke resten av settet også - så knapper kommer når jakken er ferdig;)

3 kommentarer:

strikkedilla sa...

Du har mye å glede deg til. Fantastisk å være tante, og veldig moro når man kan skjemme bort de små og foreldrene med noen strikkeplagg.

G-Anette sa...

Kjempefin, likte fargene veldig godt :)

Klem

Elins Strikkeri sa...

For ei skjønn lita bukse:))