onsdag 8. desember 2010

Mysterie Strikk hos Lenas lykke og kjærlighet

Lena  har satt i gang en mysterie strikk denne måneden, første del av mønstert kommer imorgen! :)


Det vi skal strikke er til jente, så jeg har valgt å strikke noe til prinsessen min:)
Jeg gleder meg, dette blir spennende:)
Nå har jeg akkurat bestilt 5 nøster med Nepal fra todamer. Har ikke prøvd det garnet før, så det blir gøy!
Har du lyst å være med så finner du bloggen her:)

Jeg har ikke hatt tid å lage så mye i det siste - foruten november sokkene;)
MEN jeg har heklet noen små søte q-tips eller alt mulig holdere.


Jeg har brukt Hjertegarn fra Incawool, et deilig mykt garn:)
Blomstene som henger på er liten blomst fra Nøstebarn boken.

2 kommentarer:

Daria sa...

oi så spennende,det garnet har ikke jeg heller prøvd så du må oppdater hvordan den er :)

ha en fin helg:)

Tina sa...

Q-tipsholderne var kjempefine! :-)