tirsdag 7. desember 2010

Lilla regn sokker:)

Endelig ble jeg ferdig med november sokkene;)



Mønsteret er Shushan Socks, A Socktopia April Mystery og du finner det her.
Jeg synes det er et stilig mønster, med mange kule detaljer, blant annet på helen og tåen:)


Garnet jeg brukte var Flamboyance Yarns Pharos fargen heter purple rain.
I begynnelsen var jeg litt redd for at fargen var for spraglete for mønsteret, men jeg synes etterhver det ble skikkelig tøft:)
Det er første gang jeg strikker med dette garnet, det er veldig lite elastisk og jeg fikk litt følelsen av å strikke med hyssing.. men de ble gode og myke:)

Også passer det bra at de har advent fargen;)
God advent til alle sammen:)

2 kommentarer:

Vilma sa...

Det var stillige sokker og en vakker farve :-))


Klem Vilma

Monica sa...

Kjempefine :D