fredag 3. september 2010

En kopp med garn fra G-Anette

Jeg var med på Lene sitt garnbytte - en kopp med garn og på tirsdag denne uken fikk jeg pakken min:)

Det var en kopp med garn fra G-Anette:)



Det er et herlig mykt flerfarget ullgarn - akkurat som jeg ønsket meg:)
I tillegg fikk jeg en kjempestilig kopp:)
OG maskemarkører!! :D

Tusen takk G-Anette!!


Denne uken har jeg også fått en annen pakke i posten, dvs den kom som helt anonym brevpost:



Mine persolinge merkelapper! :D
Synes de ble stilig;)

Nå skal det bli godt med helg!! :D

5 kommentarer:

Tina sa...

Å, det garnet så herlig ut! Og veldig fine merkelapper! Ha en fin dag!

Myrte ♥ sa...

Så fine merkelapper du har fått deg =) Og garnet så flott ut, gleder meg til å se hva du lager av det!

Vilma sa...

Spændende garn Mirdiz , og sød kop , og må jeg lige rose dine mærkelapper , de ser proff ud :-))

Daria sa...

fin kopp og herlig garn,hvordan bruker du å feste disse lappene,sy på?

ha en super helg:)

G-Anette sa...

Heisan, så bra at du likte garnet! Er spent på hva du tryller frem av det :)
Og lappene var flotte, er SÅ fint å kunne merke kreativitetene sine :)
Klem