mandag 11. juli 2011

Sommerlige striper

Juli sokkemønsteret ble Blender Socks.
Det er ikke akkurat et sokkemønser, mer en metode for å blande samme flere ulike rester på en bra måte:)

Jeg har vært på ferie i syd i Danmark de siste 2 ukene og kjøpte inn garnet jeg trengte til sokkene der:)
Vi var også noen turer til Tyskland, der fikk jeg tak i Online og Opal.


Sokkene er strikket med pinne 2,5 og jeg brukte 6 ulike nøster.


Her ser du en oversikt over alle:)
Basis mønsteret jeg brukte for å strikket sokken finner du her.
Det gikk med ca 70 gram garn.

For detaljer om hvordan jeg blandet fargene, se min Raverly side.

Sokkene gikk utrolig fort å strikket - er de kjappeste jeg har laget:)
Mønsteret kan virkelig anbefales.

Håper alle har en herlig sommer:)

1 kommentar:

Lykke sa...

Sikke nogle festlige sokker - dejlige farver der gør glad :-)