lørdag 2. oktober 2010

Små pulsvarmere

Lille prinsessen måtte jo også ha pulsvarmere og siden jeg kjøpte 2 nøster med DROPS Baby Merino, så brukte jeg samme garnet til hennes.


Jeg har brukt dette mønsteret.
Det gikk med ca 16 gram garn.
La opp 36 masker som oppsrkift small men brukte pinne nr 3, sånn at de passe til de små små hendene:)
Av ren forglemmelse så er ikke de langsgående stripende av vrangmasker med..
Til tommelen økte jeg ikke så mye som i oppskriften og tilslutt lagde jeg 2 vrangborder helt på slutten av pulsvarmeren.
Jeg ser i ettertid at jeg burde gjort begynnelesen annerledes, de driver å ruller seg opp..

4 kommentarer:

Vilma sa...

Syntes at du laver så fine små ting :-))

Mette sa...

Jøss, så lurt å samarbeide om ein blogg då er det meir å blogga om også :).

G-Anette sa...

Så søte de var :) Og dette garnet er jo bare helt herlig mykt. Ha en fin kveld :)

Daria sa...

kjempefine små ting:)